Metroda davamlı olaraq yaşanan sərnişin sıxlığından ən çox əziyyət çəkən qadınlar olur. Bu problemin aradan qaldırılması üçün bir çox ölkələrdə müxtəlif addımlar atılır, qadınların xüsusilə günün pik saatlarında metroda sıxlıqda qalmaması üçün tədbirlər görülür.

Axar.az xəbər verir ki, gündoğan ölkəsi olan Yaponiyada yalnız qadınlar üçün günün pik saatlarında qatara vaqonlar əlavə edilir. Bu vaqonların ayrılmasına səbəb isə basabasda zərif cinsin nümayəndələrinin əzilməməsidir.

Tokio, Tailand, Pekin, Şanxay…

Tailandda kişilərlə birgə səyahət etmək istəməyən qadınlar üçün də ayrıca vaqonlar fəaliyyət göstərir. Hakimiyyət dairələrinin fikrincə, bu, qadınların təhlükəsizliyini artırır.

Yenilik 2014-cü ilin avqustun 1-dən tətbiq olunub. Adi sərnişin qatarlarına qadınları daşımaq üçün nəzərdə tutulmuş ikinci sinifli əlavə vaqonlar qoşulur. Bu vaqonlara bir sıra məhdudiyyətlərlə kişilər də buraxılır. Onlar 10 yaşından yuxarı və boyları 150 santimetrdən artıq olmamalıdır.

Çinin Pekin, Şanxay və s. böyük şəhərlərində də belə bir təklif gündəmə gəlmişdi. Amma ölkə rəsmiləri “qadınlar üçün xüsusi vaqon” təklifinə müsbət yanaşmamış və daha fərqli çıxış yolları axtarmışdı. Rəsmilər Pekində hər gün 4 milyondan çox insanın metrodan istifadə etdiyini, bunun yarısının qadın olduğunu vurğulayaraq, bu vəziyyətdə qadınlara xüsusi vaqon ayrılmasının çətin olacağını demişdilər.

“Geriyə doğru bir addım”

İngiltərəlilər isə belə bir təklifə “yox” deyib. 2015-ci ildə İngiltərədə ictimai nəqliyyat vasitələrində artan təcavüz hadisələrinə qarşı qatarlarda bəzi vaqonlara təkcə qadınların buraxılması təklif edilmişdi. Lakin həmin vaxt bir universitet tərəfindən hazırlanan xüsusi məruzədə qeyd edilmişdi ki, ayrı vaqon tətbiqi “geriyə doğru bir addım” və həm qadınlar, həm də kişilər üçün alçaldıcı ola bilər. Bu səbəbdən təklif dəyərləndirilməmişdi.

Kişilər də qadınlar üçün ayrıca vaqon istəyir

Azərbaycanda isə bu məsələ dəfələrlə gündəmə gəlsə də, reallaşması üçün heç bir addım atılmayıb. İlk dəfə 9 il öncə, 2010-u ildə mediada sözügedən mövzu gündəmə gəlmişdi. Həmin vaxt “ELS” Müstəqil Araşdırmalar Mərkəzinin Azərbaycanda apardığı sorğu əksər sərnişinlərin qatarlarda qadınlar üçün ayrı vaqonların yaradılmasına tərəfdar olduğunu üzə çıxarmışdı. Sorğuya cavab verən qadınların 92,4 faizi qadınlar üçün xüsusi vaqonların ayrılmasını dəstəkləmişdi.

Sorğuda iştirak etmiş kişilərin də qadınların ayrıca səyahət etmələri üçün müvafiq şəraitin yaradılmasına tərəfdar olduqları üzə çıxmışdı. Onların 76,4%-i ayrıca “qadın vaqonları”nın təşkil edilməsini dəstəkləmişdi.

Həmin vaxt Azərbaycan Dövlət Dəmir Yolu QSC-nin mətbuat xidmətinin rəisi olan Nadir Əzməmmədov mediaya açıqlamasında Azərbaycanda bunun mümkün olduğunu bildirmişdi. Lakin məsələ elə olduğu kimi qaldı.

2015-ci ilin oktyabr ayında sözügedən məsələ yenidən sosial şəbəkələrdə gündəmə gətirildi və istifadəçilər arasıda gedən müzakirələrdən sonra məsələ heç bir nəticə olmadan sonlandırıldı.

Metropolitenin buna potensialı var, ancaq…

Bakı Metropolitenin keçmiş mətbuat katibi, bu sahə üzrə mütəxəssis olan Nəsimi Paşayev Axar.az-a açıqlamasında bildirib ki, metroda qadınlara ayrıca vaqonun ayrılması üçün müvafiq qurumlara müraciət olunmalıdır:

“Rəsmi olaraq təklif gəlməmişdi. Ancaq sosial şəbəkədə müzakirə açılmışdı. Elə açıldığı kimi də bağlandı. Məncə, bunun üçün rəsmi mexanizm işlənməlidir. Müvafiq qurumlara müraciət olunmaldır və baza yaradılmalıdır”.

Ekspertin fikrincə, bu, nəzəri baxımdan mümkün görünsə də, tətbiqində problem yaşana bilər. N.Paşayev bildirib ki, əgər rəsmi qərar verilərsə, Metropolitenin istənilən qərarı tətbiq etməyə potensialı var:

“Bizdə bu cür vaqonları tətbiq etsələr belə, kişilər həmin vaqona minəcəklər. Çünki bizim cəmiyyətdə hər kəs özünə görə haqlıdır. Məsələn, deyəcək ki, o biri vaqonda basabasdı, normal boş vaqonlar olsun, biz də minməyək.

Bunu prosedur olaraq həyata keçirmək çətin deyil. Əvəlcədən ictimaiyyətə elan ediləcək, lazımi yazılar, elanlar vurulacaq. Bu qədər sadədir əslində. Ancaq buna nəzarət mexanizmi olmalıdır ki, bu da çox çətindir.

Buna xüsusilə pik saatlarda əlavə polis və ya metropoliten işçisi təhkim olunmalıdır ki, prosesə nəzarət etsin. Metropoliten olaraq bunun tətbiqi asandır, ancaq cəmiyyət olaraq çox çətin”.

N.Paşayev bildirib ki, qadınlar üçün vaqonların ayrılmasındansa, yeni xətlərin açılması daha məqsədəuyğundur:

“Məncə, bunun daha rahat yolu var. Metropolitenin inkişafına xüsusi diqqət ayrılmalıdır. Yeni tikiləcək xətlər, açılacaq stansiyalar vasitəsilə sərnişin sıxlığını, eyni zamanda, yerüstü nəqliyyatın yükünü də azaltmaq daha məqsədəuyğundur”.


Sosial şəbəkələrdə maraqlı bir video yayılıb.

Musavat.com xəbər verir ki, Azərbaycan televiziyasının arxiv materialı olan həmin videodakılardan biri də eks-spiker Rəsul Quliyevdir. Ən azı, 30-35 il əvvələ aid olan video-süjet tənqidi xarakterlidir və ətraf mühiti çirkləndirən zavod rəhbərliyini hədəfə alıb. 22-ci Qurultay adına zavodu da kim təmsil etsə yaxşıdır? Baş mühəndisin təbiəti mühafizə üzrə müavini Rəsul Quliyev!

Gənc görünüşlü Quliyev Rəsul Yelena Zamaryonovanın qumbren iddiası qarşısında boynunu bükərək, müttəhim kimi dayanıb və zəif səslə zavodunu müdafiə etməyə çalışır. Görünən budur ki, zavod rəhbərliyi sadəcə onu qurbanlıq kimi qabağa verib...

 

 


Abşeron rayonunun bir hissəsində elektrik enerjisinin verilişində fasilə yaranıb.

Mia.az "Report"a istinadən xəbər verir ki, fasiləyə bu gün saat 21:00 radələrində yüksəkgərginlikli Saray xəttində baş vermiş qəza səbəb olub.

Nəticədə Abşeron rayon Saray qəsəbəsinin bir hissəsi, Üzümlük yaşayış massivində olan 1000-ə yaxın abunəçinin elektrik enerjisi ilə təchizatı kəsilib.

Sakinlərin sözlərinə görə, qəza səbəbindən Sumqayıt şəhəri ilə Saray qəsəbəsini və Bakı-Quba yolunu birləşdirən general Məhəmməd Əsədov prospektində işıqforların da fəaliyyyəti dayanıb. Nəticədə yolda avtomobillərin və piyadaların hərəkətində müəyyən çətinliklər yaranıb.

"Azərişıq" ASC-nin mətbuat xidmətinin rəhbəri Tanrıverdi Mustafayev "Report"a bildirib ki, hazırda qurumun əməkdaşları qəza yerindədir:

 

 

Ötən il Gürcüstan əhalisinin sayı 3200 nəfər artaraq 3 milyon 729 min 700 təşkil edib.

Ölkə əhalisinin 1 milyşkil edir. Bu barədə Gürcüstanın Milli Statistika İdarəsinin illik hesabatında bildirilib.

Qonşu ölkədə əhalinin 58,3 faizi şəhərlərdə, 41,7 faizi isə kəndlərdə yaşayır. İllik müqayisədə şəhər əhalisi xeyli artıb.

 

Statistika idarəsinin məlumatında Gürcüstan əhalisinin etnik mənsubiyyətinə görə tərkibi də açıqlanıb. Göstəricilərə əsasən qonşu ölkədə yaşayan azərbaycanlıların sayı 233 min nəfərdir. Bu da əhalinin 6,3 faizi deməkdir.on 938 min 100 nəfərini qadınlar, 1 milyon 791 min 600 nəfərini isə kişilər təşkil edir.

 

Bakıda çoxmərtəbəli bina yandı, 20 nəfər təxliyə edildi

Bakıda çoxmərtəbəli yaşayış binasında yanğın olub.

 

“Qafqazinfo” Fövqəladə Hallar Nazirliyinə (FHN) istinadən xəbər verir ki, hadisə Binəqədi rayonunda çoxmərtəbəli yaşayış binasının 6-cı mərtəbəsində qeydə alınıb.
 
Belə ki, ümumi sahəsi 85 m² olan 2 otaqlı mənzilin mətbəxinin yanar konstruksiyaları və əşyaları 16 m² sahədə, eyvanında quraşdırılmış məişət avadanlığı və qaz sayğacı yanıb, dəhlizinin divar üzlüyü 6 m² sahədə qarsalanıb. Yanğın zamanı 20 nəfər yanğınsöndürənlər tərəfindən təxliyə edilib, xəsarət alan olmayıb. Mənzilin qalan hissəsi yanğından mühafizə olunub. Yanğın söndürülüb.


“Airbus” 11 milyard dollarlıq təyyarə satdı

“Airbus” şirkəti ABŞ-ın “Moxy” və “Jet Blue” hava yolu şirkətlərinə ümumi dəyəri 11 milyard dollar olan 120 ədəd təyyarə satıb.

“Qafqazinfo” “Euronews”a istinadən xəbər verir ki, hər iki şirkətlə 60 ədəd “A220-300” təyyarəsinin satışı üzrə müqavilə imzalanıb.

 

Yanvarın sonundan etibarən “Airbus”un ABŞ-ın Alabama ştatındakı zavodunda təyyarələrin istehsalına başlanılacaq.

Qeyd edək ki, “A220-300” təyyarələri 100-150 arası sərnişin tutumuna malikdir.

Bakı Beynəlxalq Avtovağzal Kompleksində bayramqabağı və bayram günlərində - 28 dekabr tarixindən 2 yanvara qədər - 70 mindən çox sərnişinin şəhərlərarası və beynəlxalq səfəri təmin edilib.

Axar.az xəbər verir ki, bu barədə məlumat Bakı Beynəlxalq Avtovağzalının mətbuat xidmətinin rəhbəri Pərvin Məmmədova qeyd edib. O bildirib ki, respublikanın bütün bölgələrinə axın çox olmasına baxmayaraq, daha çox Gəncə, Quba, Qusar, Xaçmaz, Astara, Şəki bölgələrinə, beynəlxalq reyslərdə isə Gürcüstana olan reyslər üstünlük təşkil edib.

Gün ərzində xətlərə təxminən 80-ə yaxın əlavə avtobus cəlb olunub.

“Ən çox sərnişin sıxlığı 29 dekabr tarixində müşahidə olunub. Həmin gün ərzində 17 minə yaxın sərnişin yola salınıb. 31 dekabrda isə digər günlərə nisbətən sərnişin sıxlığı az olub.

Qiymətlərin daşıyıcı şirkətlər tərəfindən süni şəkildə artırılmasının qarşısını almaq, eləcə də kassaların fəaliyyətinə və bilet satışına nəzarət etmək üçün yaradılan xüsusi qiymət komissiyası heç bir süni qiymət artımı aşkarlamayıb. Bayram günlərində BBAK-ın məlumat mərkəzinə, eləcə də Feysbuk səhifəsinə gələn suallar mütəmadi cavablandırılıb və gedişlə bağlı heç bir şikayət daxil olmayıb”.

Yanvar ayında Azərbaycanda yeni iqlim rekordları qeydə alına bilər. Qış hər ötən il daha tez gəlib, daha gec gedəcək.

Bu sözləri Axar.az-a açıqlamasında ekoloq Telman Zeynalov deyib.

Ekoloqun sözlərinə görə, yanvar ayının birinci yarısında ölkəmizdə kəskin yağışlar gözlənilir.

“Həddən artıq yağışlı hava barədə proqnoz vermək üçün kifayət qədər əsaslar var. Yağıntılar iqlim normasından artıq olacaq. Azərbaycanın əlaqədar qurumları artıq indidən leysan və hətta mümkün sellərə qarşı hazırlıq aparmalıdır”, - ekoloq bildirib.

Hazırda paytaxtda müşahidə edilən yağıntılı hava şəraiti ilə əlaqədar Heydər Əliyev prospekti-Hava Limanı-Bilgəh avtomagistralında bütün zolaqlar üzrə sürət həddi 20 km/saat endirilib.

Bakı Nəqliyyat Agentliyindən Axar.az-a verilən məlumata görə, məqsəd, hərəkətin təhlükəsizliyini təmin etməkdir:

“Sürücülərdən yollarda sürət həddinə əməl etmələrini, meteoroloji amilləri nəzərə almalarını və digər hərəkət iştirakçılarına qarşı anlayışla davranmalarını xahiş edirik. Eyni zamanda, piyadalara yolun hərəkət hissəsinə çıxmamağı və yolun qarşı tərəfinə keçərkən müəyyən olunan piyada keçidlərindən istifadə etmələrini tövsiyə edirik”.

Bir sıra kütləvi informasiya vasitələrində Bakı Baş Gömrük İdarəsinin sahibkarlara “maneələr” yaratması ilə bağlı həqiqətə uyğun olmayan məlumatlar yayılıb.

DGK-dan Axar.az-a verilən məlumata görə, məlumatda Adil Haqverdiyev adlı şəxs Türkiyədən mebel idxal etdiyini və həmin mebelin gömrük rəsmiləşdirilməsi zamanı həyata keçirilən qiymətləndirmə prosesində malın dəyərinin süni şəkildə artırıldığını iddia edir.

Qeyd edək ki, Aqil Haqverdiyevin ölkəyə idxal etdiyi mebelin qiymətləndirilməsi zamanı malın dəyərindən aşağı göstərildiyi müəyyən edilib və qanunvericiliyə uyğun olaraq qiymətləndirmə aparılıb. Eyni zamanda, bununla əlaqədar ekspertiza təyin olunub və ekspert rəyi də gömrük orqanlarının malların dəyərindən aşağı göstərildiyinə dair şübhələrini təsdiqləyib.

Aqil Haqverdiyevin Bakı Baş Gömrük İdarəsinin rəhbərliyi ilə görüşə bilməməsi iddialarına gəlincə isə o, üç dəfə Bakı Baş Gömrük İdarəsinin rəis müavini, iki dəfə isə BBGİ Gömrük əməliyyatları idarəsinin rəisi ilə görüşüb, ona qanunvericiliyə uyğun olaraq gömrük orqanlarının haqlı tələbləri ilə bağlı izahat verilib.

Dövlət Gömrük Komitəsi bir daha bildirir ki, ölkəmizin gömrük orqanları daim qanuni ticarətin yanındadır və gömrük rəsmiləşdirilməsi zamanı xarici ticarət iştirakçıları tərəfindən malların dəyərinin azaldılmasına qarşı qanunvericiliyə uyğun olaraq müvafiq tədbirlər həyata keçiriləcək.

Xəbər lenti